بسم الله الرّحمن الرّحیمامروز آقای روحانی به کرج آمدند. من به طور زنده سخنانشون رو از تلویزیون مشاهده کردم.به طور تیتروار این مطالبی که در ذیل آمده رو گفتنددر بخشی از سخنانشون از خودشون گفتند و اینکه خوبند.در بخشی دیگه از مسائل انتزاعی و محاسباتی که آدمازشون سر درنمیاره گفتند و گفتند که آمار خوبند.در بخشی دیگر از آلودگی هوا و مسائل اینچنینی کهآدم ازشون سر در میاره گفتند و گفتند که اینها رو باید دست به دست هم بدیم تا خوبشند.به طور مصداقی اشاره ای به پذیرش سه وزیرشون درمجلس کردند و اینکه مجلس خوب است. البته من قبل از پذیرش وزرا ایشون رو از همینقاب تلویزیون در مجلس دیده بودم اونجا هنوز نگفته بودند که مجلس خوب است.در بخشی دیدگاهشون نسبت به جوانان و فرهنگ رو مطرحکردند و به طور مصداقی اشاره ای به مسابقه فوتبال روز تاسوعا کردند و خوب ایشونتشکر از خطیب موقت نمازجمعه ی تهران رو از قلم انداختند که جا داره بنده این رواضافه کنم.در بخشی به علم به مشکلات کرجی ها اشاره کردند و بهطور مصداقی از دغدغه های ترافیکی سفر به شمال اشاره کردند و گفتند که خدا شاهده درروز اول ریاست جمهوریشون نماز جمعه 19 شهریور 95...
ما را در سایت نماز جمعه 19 شهریور 95 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 17:33